Annons:
Etikettbutiker-föreningar-och-länkar
Läst 2072 ggr
Urr3702
4/30/16, 5:37 PM

Någon som handlat på Zoofast

Hej, är det någon här som har handlat på zooaffären Zoofast? Den verkar nästan ha mystiskt låga priser.

När det känns som om allting är värst, tänk det kan alltid gå värre. Så njut när det går dåligt, det är ändå bättre än det kunde ha varit.

Annons:
Lillyrod
4/30/16, 6:30 PM
#1

Är det en nätbutik eller en fysisk butik?

Urr3702
4/30/16, 6:35 PM
#2

Det är en nätbutik, (zoofast.se).

När det känns som om allting är värst, tänk det kan alltid gå värre. Så njut när det går dåligt, det är ändå bättre än det kunde ha varit.

Lillyrod
4/30/16, 6:49 PM
#3

Jag kollade bara lite snabbt nu men det verkar som om flera varor är märkta med fel namn. Under doppvärmare finns t ex bara vanliga termometrar. 

Jag gissar också att priserna är utan moms då örena är lite konstiga.

[aqva65]
4/30/16, 6:56 PM
#4

varning skit företag 😡 zoofast ligger i poland 

Fick visserligen varorna till slut, men dom skulle levreras till dörren, men det gjorde dom inte utan jag fick köra till stockholm för att hämta det jag beställt
Visserligen är dom billiga, men dom har inte varorna hemma och det tog 2 veckor för mig att få det jag beställt 😟Väljer betala lite mer och vara säker på att jag får mina varor Mycket dålig service !!!

Beställde varor från tyskland inga som helst problem  snabbt och enkelt tog max en vecka 👍

[raichu]
5/1/16, 7:21 AM
#5

Jag skulle personligen inte lita speciellt mycket på en nätbutik, känns som att man utan problem kan bli ordentligt lurad. 🤔

Har du en affär inom rimligt avstånd så dra till den istället. 👍

KakaC
5/1/16, 8:26 AM
#6

Jag kan inte varna för det företaget… De svarade på frågor innan jag beställde och varorna kunde jag följa hela vägen till mitt schenker ombud, snabbt gick det också.

Annons:
[Jens]
5/1/16, 8:54 AM
#7

Det finns bra nätbutiker och det finns sämre och Zoofast.se har jag hört förut att det inte är att rekommendera, tyvärr.

Upp till toppen
Annons: