Annons:
Etikettcentralamerikanska-ciklider
Läst 1261 ggr
[Jens]
1/5/15, 9:21 AM

Sajter som har inlägg med flest bra-röster!

Nu har man sett hur folk använder 'bra inlägg-funktionen' på iFokus och det är glädjande att akvariefisk.ifokus.se finns med i toppen! Ett stort tack till er som använder funktionen för det visar att ni uppskattar och tycker att medlemmarna gör bra inlägg/artiklar m.m. Fortsätt med det!

Tack för det allihopa! 🙂

------

Här är de sajter som har inlägg med flest bra-röster:

285478 Hundar 
171127 Kanin 
166880 Katter 
165768 Tonåringar 
129965 Kolhydrater 
128901 Hittekatter 
127294 Relationer 
120615 Skepticism 
117462 Smyckestillverkning 
112656 Övernaturligt 
110255 Återbruk 
96362 * SUPPORT * 
94239 Råttor 
71377 Marsvin 
70791 Politik 
59288 Mus 
57780 Hamster 
48460 The Sims 
48132 Siames 
47482 Akvariefisk 
41913 Matlust 
41265 Kvinna 
36539 Oförklarade fenomen 
36482 Healing 
34356 Spiritualism

Annons:
Vaargen
1/5/15, 9:27 AM
#1

inte för att vara dryg :) men jag tror många börjat använda "bra inlägg" knappen för att man får Guldmynt för att ge snabb respons och liknande nuförtiden jag har sett inlägg få massa likes på kort tid senaste tiden och så var det ej förut.

[Jens]
1/5/15, 9:32 AM
#2

Jasså, det har jag inte tänkt på men det är ju en ny idé som kom för bara ett par veckor sedan så det har ju inte påverkat listan ovan i alla fall.

Guldmynt är för mig helt ointressant 🙂

[Carpinus]
1/5/15, 9:38 AM
#3

Kan man se listan i sin helhet någonstans, alltså inte bara de bästa?

Sarah E
1/5/15, 10:04 AM
#4

Jag håller med dig Jens, Guldmynt är ganska ointressant. Jag har själv inte använt bra inlägg-funktionen så jättemycket. När jag kommit på det har jag gjort det, antar det tar en stund att göra det till en vana. En fråga: är guldmynten på något vis kopplat till karma? Har inte fattat riktigt vad det handlar om.

[Jens]
1/5/15, 10:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Ska förtydliga mig lite angående Guldmynt

Att ge beröm till någon eller att visa sin uppskattning för att någon har lagt in ett bra inlägg är toppen tycker jag och om det genererar 1st Guldmynt extra så bryr jag mig inte om det utan det är uppskattningen genom att klicka på bra inlägg som är intressant. 🙂

Karma har jag aldrig förstått mig på så jag var tvungen att söka lite i support-forumet och jag får inte riktigt grepp på det men när jag klickar på min egen sk 'karma' så får jag denna info, se bild.

Utifrån bilden så handlar det mest om att vara på iFokus så mycket som möjligt och då får man bättre karma. Tror det gynnar bara ägarna till iFokus mer än användarna i sig om det inte vore för att någon tycker att man förknippar aktivitet med karma.

Sarah E
1/5/15, 10:21 AM
#6

Tack för förtydligandet! Känns dock som att det betyder mer att få positiva kommentarer från andra på iFokus än att samla belöningar. Karma verkar flummigt ;)

Annons:
[Jens]
1/5/15, 10:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

En sak som jag stör mig på är det där mörkgråa rutan (se bild) som dyker upp titt som tätt uppe till höger när någon klickar på 'Bra inlägg'. Fruktansvärt irriterande och jag liknar det vid samma irritationen man har när annonser blinkar och håller på.

Önskar man hade en funktion där man slapp se det.

mimåne
1/7/15, 8:05 PM
#8

Jag gillar den rutan JensW! Det är ju kul att få se respons på det men skrivit. Det som jag stör mig på med rutan är att det inte automatiskt öppnas en ny flik när man trycker på "länken nedan". Ibland har det ju hänt att man suttit mitt uppe i ett långt låååångt inlägg och så plötsligt dyker den upp men man kan inte gå dit och titta för då försvinner ju det man skrivit.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: