Annons:
Etikettcentralamerikanska-ciklider
Läst 1316 ggr
[dynamitella]
2013-11-18 01:20

Sköt era annonser! Regler, people :)

Jag vill bara inflika att folket här på sajten är ofantligt duktiga enligt konstens alla regler, förutom att ni slarvar med annonsrubrikerna :) Reglerna säger följande:

* Skriv datum i rubriken, då Medarbetare och Sajtvärd lättare ska kunna se när en månad passerat från dagen du annonserat.

* Nedan ser du förkortning som ska vara med i rubriken + vad förkortningen betyder:

(S) = Säljes

(K) = Köpes

(B) = Bytes

(Ö) = Önskas låna

(BS)= Bortskänkes

Exempel: 

(S) 17/7 Akvarietillbehör

(K) 3/4 Guppyhanar

Tips: Skriv mått på akvarium, var du bor och en tydlig rubrik och annonstext så att köpare inte behöver fråga i tråden. En bild är också ett plus då det ökar chansen för fler intressenter.

Avlivningshot är strikt förbjudet.

Tack på förhand, mina kära medlemmar. Trevlig kväll!

Annons:
Lamina
2013-11-18 12:55
#1

Hoppsan. Jag antar att det var min annons som "fick bägaren att rinna över." Ber om ursäkt för det, brukar alltid vara noggrann och läsa igenom annonsreglerna först. Men var så trött så jag missade det. 😇

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[Eheim]
2013-11-18 12:57
#2

#1 Du är gott sällskap vi är många som missar ibland :)

[dynamitella]
2013-11-18 19:06
#3

#1 Ni var 6 stycken :) Ingen fara alls. Jag tänkte att en öppen påminnelse var bättre kanske, iom. att vi har nya medlemmar också. No hard feelings.

Upp till toppen
Annons: