Annons:
Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1302 ggr
MrJLundin
3/22/12, 1:58 PM

Apropå....

Många är säkert bekanta med Christer i P3 och deras program Apopå… Där man helt enkelt berättar historier om olika dummheter man har hört och varit med om. Eller helt enkelt vad man kommer att tänka på när man hör något utav dom föregående historierna.

Så jag tänkte att vi kunde göra ett försök här och se om ni har några härliga historier. :)

Så Apropå Akvarium..

Annons:
MrJLundin
3/22/12, 2:27 PM
#1

Jag kan väl börja då :)

Var inne i icke namngiven zoo-affär, där det var inne en kontrollant för att kontrollera att fiskarna hade det bra i sina akvarium. Kontrollanten var på ägaren ganska hårt att detta var djurplågeri och att det var för små akvarium till fiskarna. Och ägaren var lika hård tillbaka att detta var helt normalt. Det uppstod en ganska hetsig diskution ett bra tag. Tillslut så sänkte ägaren rösten och sa, "detta kan inte stämma". Men kontrollanten sa stolt "jo det stämmer, kolla själv" och så vände hon sina papper mot ägaren. Det uppstod en kort tystnad, sedan skriker ägaren; "Du kan ju inte mäta volymen med höjden x bredden, djupet måste ju för f*n vara med" sedan var kontrollanten ganska tyst efter detta…

Detta kan vara en sån "man måste vara där" men jag gjorde mitt bästa :P

Stoodyear
3/22/12, 5:05 PM
#2

HAHAHAHAH

[Geekinblack]
3/22/12, 7:26 PM
#3

Haha men vaf*n xD kontrollanten hade väl inga fiskar själv kanske xD

[Geekinblack]
3/22/12, 7:27 PM
#4

Föresten, apropå ditt namn… så heter jag Lundin i efternamn ;D

Upp till toppen
Annons: