Crystal red med rom!
Hej! Blev så otroligt glad när jag kom hem idag och såg att ena räkan har rom. Rommen är svarta, är det något fel på dom eller är allt som det ska?
Vill nu att räklingarna som klara sig så bra som möjligt. Har 10 st boraras merah i akvariumet och undrar om ni hade flyttat över dom till ett annat akvarium? har nämligen 2 akvarium varav ena enbart har endler. Om inte så undrar jag om jag har tillräckligt med växter och gömställen? :D
Få se, om jag minns rätt så matchar rommen färgen på räkans ögon, så svart skulle jag tro stämmer bra 😁
Det kan gå att ha rasboras kvar i akvariumet 😉
rekommenderar att du köper en bit mossa och stoppar i ett hörn, det är perfekt för räklingar 😁
Ägare till en Australian Shepherd, en LaPerm och 3 akvarium 😁
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
#1: Åh va kul! Slänger in mossa i hörnet bakom roten då :)

Jag får gratulera 🙂
Varje gång jag läst denna rubrik så har jag trott det var någon spännnande nyårsdrink😃
/Maria
Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.
#3: tack! haha aldrig tänkt så men kommer göra de nu framöver
Grattis! Jag instämmer i att mossa är perfekt för räklingar. Jag har nog inte hört det där med rom och ögonfärg förr, låter coolt 😀
#3: 🤣
Jag vet att "våra" (akvaristers) beskrivningar kan låta lite märkliga ibland. Men har aldrig tänkt så, det var ganska roligt 😁
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI