Annons:
Etikettersäljes-köpesannonser
Läst 191 ggr
M

BYTES SKÅNE/HÖRBY CORYDORAS TRILINEATUS

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en ensam Corydoras trilineatus i mitt kar jag önskar får komma till kompisar av samma sort snarast. Har du kanske ett roligt räkpar att byta med blir ja väldigt glad, eller något annat du kan byta?

Ser gärna att du kan komma och hämta i hörby. Då jag själv ej har körkort (sambon har) eller mötas upp i närheten.

Om man inte har något att byta får man gärna skriva ändå om du har av samma art och kan ta emot en till. Läget är akut då han nu har blivit helt ensam.
Annars frisk och kry fisk. Inköpt för c 1 månad sedan.

  • Redigerat 2020-09-28 09:43 av Nephi
  • Redigerat 2020-09-28 10:29 av milton.akerlund@hotmail.com
Annons:
Nephi
2020-09-28 09:45
#1

Tog bort bilden då vi endast använder egentagna bilder, eller bilder där vi fått lov av ägaren att dela på denna sida.
Din bild var hämtad från Hornbach hemsida, om du äger bilden så publicera den igen eller försök ta en egen 😉


Ägare till en Australian Shepherd, en LaPerm och 3 akvarium 😁

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

M
#2

#1: fixat! :)

Nephi
2020-09-28 10:44
#3

Vilken sötnos 😊

Håller tummarna att du lyckas att hitta ett nytt stim till den så snart som möjligt.
Rekommenderar att du kollar med Corydoras grupper och fiskakuten på Facebook om du har möjlighet, för även om vi är många här så är det ännu fler där 😉


Ägare till en Australian Shepherd, en LaPerm och 3 akvarium 😁

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

M
#4

Ett hem är hittat!

M
#5

Ändrade planer. Finns fortfarande kvar, ingen som vill ta över denna stackare?

5ara
2020-09-30 10:50
#6

Har du provat fiskakuten på FB? Jag bor långt bort och har inga trillineatus så personligen kan jag inte hjälpa dig. Hoppas att du hittar ett hem åt den.

Ett annat alternativ är att lämna den till någon djuraffär som säljer den sortens cory.

Annons:
M
#7

#6: ja har prövat fiskakuten. Och alla andra möjliga sidor på fb typ 7 gånger hihi..

Det börjar tippa mot djuraffären men får nog istället se om ja kan skrapa ihop lite slantar på något håll och köpa kompisar åt honom istället. Vill så gärna att han inte kommer tillbaka till djuraffären.

Upp till toppen
Annons: