Annons:
Etikettannonser
Läst 389 ggr
Hogstedt
9/2/20, 6:08 PM

(S) 2/9 Silversiameser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Säljer nu mina två älskade siameser pga att de är för livliga för mitt lugna kar och stressar de andra invånarna. Båda är helt friska, matglada och nyfikna. De är alltid först fram för att undersöka nya fiskar och inredning. Mycket intressanta fiskar som alltid jagar efter varandra, leker och snurrar runt. De är siamesiska algätare av varianten silver, och är vuxna men chansen finns att de växer någon halv centimeter till med tiden. Säljes endast tillsammans då de mår bäst så och jag vill inte ha en ensam kvar även om köparen har siameser sen tidigare. Finns i Stockholm, 100kr för paret eller prisförslag

Annons:
5ara
9/2/20, 7:14 PM
#1

Tänkte bara hoppa in och säga att ett annat namn på de här fiskarna är 'silver flying fox' och de har det latinska namnet 'Crossocheilus reticulatus'. Bara ifall någon vill söka information om fisken. Jag tror inte det finns så mycket på namnet silversiames. Fina är de i alla fall :) hoppas att du hittar ett bra hem åt dom.

Hogstedt
10/23/20, 10:16 AM
#2

Putt

Draken
10/23/20, 11:15 AM
#3

Om du inte får iväg dem, så kanske du kan lämna dem till någon av affärena i närheten av där du bor ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Hogstedt
10/25/20, 10:27 AM
#4

Ja det är såklart ett alternativ, men jag skulle allra helst skicka dem till någon så att jag vet att de kommer rätt! I djuraffären kan de hamna lite vartsomhelst. :(

Priset är såklart diskutabelt, hemmet är det viktigaste!

Draken
10/25/20, 11:22 AM
#5

Jo det kan jag förstå. Men tänkte utifall.

Har du provat att annonsera i någon av FB grupperna ?

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

  • Redigerat 10/25/20, 11:23 AM av Draken
Upp till toppen
Annons: