Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (10) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Akvarium och fiskar Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Räkor, snäckor, amfibier m.fl Sydamerikanska ciklider Säljes/Köpes Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Övriga karpfiskar

Mosquitorasboror

2017-09-13 01:41 #0 av: sikkynixx

Hej! nu har jag tömt ut mitt akvarium på olämpliga fiskar och har ett gäng på 10 mosquitorasboror kvar,  ett gäng räkor finns där också som verkar trivas och föröka sig. Vilka andra fiskar kan funka tillsamman med dem? Kan inte ha så många till tror jag då jag bara har ett litet 46liters fluval edge 

Anmäl
2017-09-13 07:16 #1 av: Hageraset

Guppy/endlers går bra, eller snäckor kanske

Anmäl
2017-09-13 12:31 #2 av: Rovfisk

Ganska fullt med det du har i karet, möjligen några Mosquito till, men ingen mer fisk.

Sajtvärd på akvariefisk i fokus.

*520 l *250l *240 l *225 l *112 l

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.