Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (10) Senaste inläggen

Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Akvarium och fiskar Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Räkor, snäckor, amfibier m.fl Sydamerikanska ciklider Säljes/Köpes Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Säljes/Köpes

(S) 12/9 600L akvarium, Västerbotten

2017-09-12 12:15 #0 av: QueenErika92

Hej allihopa! Jag hjälper min granne att få sålt sitt akvarium på 600L. Priset är 2500kr inkl allt. Där är två stycken hantelciklider och några zebraciklider (just nu även yngel). All utrustning för att driva akvariet och dekorationer medföljer samt att där finns utrustning för att starta saltvattensakvarium om man skulle vilja det. Jag själv är väldigt dålig på fiskar och tillbehör så har ni några frågor så skicka iväg ett sms på 073-0266543 så får ni kontaktuppgifter till säljaren :) Måtten på akvariet är 45cm högt , 170cm långt , 70cm djupt. Akvariet finns i Skellefteå Västerbotten

Anmäl
2017-09-12 18:40 #1 av: molam

Rättade till en mer korrekt Rubrik ^^

Sajtvärd på Disney ifokus

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.