Annons:
Etikettmalar
Läst 1026 ggr
Erratic_Eagle
7/14/17, 1:34 PM

Fina ancistrus yngel

Jag har haft mina 3 ancistrusar ett bra tag nu. Dem trivs tillsammans. Nu har dem fått yngel. Det är ca 25 st. Mitt akvarium som dem är i är 105 liter. Kommer lägga upp bilder på dem snart❤

Annons:
Erratic_Eagle
7/14/17, 1:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#1

Här är mamma, pappa och några bebisar😋❤😀 En bild på hela akvariet också👍

Erratic_Eagle
7/14/17, 1:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 7
Förhandsgranskning av bild 2 av 7
Förhandsgranskning av bild 3 av 7
Förhandsgranskning av bild 4 av 7
Förhandsgranskning av bild 5 av 7
Förhandsgranskning av bild 6 av 7
Förhandsgranskning av bild 7 av 7
#2

Den bilden när malen sitter på den blåa stenen är på pappas kompis. De andra bilderna är på pappa😀😋❤

Erratic_Eagle
7/14/17, 2:01 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Så söta

Lojs
7/14/17, 2:04 PM
#4

Vad gulliga! Älskar ancistrusbebisar! Jag väntar på att mina röda ancistrusar ska bli gamla nog att leka så jag får egna småttingar!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Erratic_Eagle
7/14/17, 2:09 PM
#5

Vad kul att du också tycker om Ancistrus. 😉😋😃 Röda småttingar hade varit kul att se😀👌

Lojs
7/14/17, 2:49 PM
#6

De som håller på att växa upp nu som ska bli föräldrar är lite småfläckiga, ska bli kul att de vad det kan bli för bebisar! Så segt att vänta på att de ska växa upp bara, har haft dem i över 3 månader nu och det tar nog i alla fall minst 2-3 månader till innan de är könsmogna gissar jag på.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
habibiguppy
7/14/17, 4:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#7

Jag har också små Ancistrus bebisar! 

Hade en mörk hona och en mörk hane. Men av någon anledning blev hälften av yngel helt gulvita(albino) och resten mörka. De var 50 yngel den 5 februari 2017 men idag lever inte mamman eller pappan. Och endast 5 av 50 är kvar. De växer VÄLDIGT långsamt men de kan vara för att de är i ett litet kar då de karet är till för odling endast 🤔

Jag har 3 mörka kvar och 2 ljusa. Den längsta är runt 2,5 cm endast.

Cecilia.S
7/14/17, 4:12 PM
#8

Vad roligt att se dig här igen, det var ett tag sedan :-) Grattis till ynglen, vad roligt för dig!

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Erratic_Eagle
7/14/17, 5:42 PM
#9

Säger du till mig ellerhabibiguppy

Cecilia.S
7/14/17, 6:01 PM
#10

Till dig, erratic_eagle

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Erratic_Eagle
7/15/17, 1:49 PM
#11

Jaha, ja det var ett tag sedan. Ska börja fixa med mitt lilla 54 liters snart. Det ska bli kul. Men som 13 åring så får man ej in så mycket pengar😒😅

Erratic_Eagle
7/15/17, 4:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#12

Några bilder på mamma👍😋

Upp till toppen
Annons: