Annons:
Etikettsydamerikanska-ciklider
Läst 792 ggr
Akvaristen
2017-06-27 18:20

Fjärilsciklider

Jag har ett par fjärilsciklider som gärna är bakom några växter men om man skulle få dem att bosätta sig annanstans? 🙂 Vad skulle passa dem? Kokosnötskal? Jag har en massa stenrösen i akvariet men där vill de inte vara för där slåss det om plats med pandor kuhliisar och räkor.

Nån som vet nåt om fjärilar?

Annons:
Cecilia.S
2017-06-27 23:13
#1

Mina fjärilsciklider har uppskattat kokosnötter, om du tror att det behövs kan du säkerligen skaffa flera. På så sätt kan du få fram fler revir :-)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Akvaristen
2017-06-28 07:34
#2

Tack C.S. Vilken bra respons man får här för på andra ställen jag har varit på så kan det ta en vecka eller två innan någon svarar. På Facebookgrupper så tycker jag de är högfärdiga och tror sig veta bäst men det har jag inte upplevt ännu på denna sajt.

Cecilia.S
2017-06-28 08:25
#3

Så härligt att du uppskattar sajten! Det var fint sagt av dig :-)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Lillyrod
2017-06-28 18:40
#4

Tack för de orden Akvaristen. Ibland är vi lite småelaka här också när vi går till försvar för någon fisk som råkat hamna fel eller så 😉men vi menar bara väl.

Upp till toppen
Annons: