Annons:
Etikettallmänt
Läst 1215 ggr
mimåne
2017-05-12 10:10

Ny sajtvärd, mimåne tackar för sig.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej vänner (medlemmar och moderatorer)**👋
**

Som säkert de flesta av er vet så har jag, mimåne, verkat som Sajtvärd för akvariefisk iFokus. Nu har livet tagit andra vändningar för mig och jag har tyvärr inte samma tid över till sajten som förut. Med sajtens bästa i åtanke har jag därför beslutat mig för att lämna över värdskapet till Rovfisk, som har varit Medarbetare på sajten en längre period.

Jag kommer att fortsätta som Medarbetare och finnas i bakgrunden, men Rovfisk är den som är Sajtvärd från och med nu. I övrigt kommer allting att fortsätta som vanligt. Sajten och policyn är densamma som den alltid har varit.  En fin, vänlig mötesplats för alla intresserade av akvaristik.

Jag vill tacka så hjärtligt för mig och min tid som Sajtvärd på akvariefisk iFokus, men också tacka er alla som spenderat tid här. Ni är underbara och utan er hade inte sajten varit någonting. Tillsammans skapade vi allihopa en bra, trevlig portal som nådde stora framgångar. Jag är så tacksam för er alla som har använt sajten, hjälpt både den och varandra med råd och stöd. **Ett stort, stort tack!
**

Kram från mimåne, sprid kärlek till varandra 🤗

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Annons:
Lizelda
2017-05-12 11:20
#1

Tack för allt (fast du inte försvinner) och lycka till med allt! ❤️

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Lojs
2017-05-12 11:23
#2

Tack för ditt jättebra jobb med sajten! Jag älskar verkligen hur det här forumet är, hela tiden med djurens bästa för ögonen!
Rovfisk kommer säkert göra ett minst lika bra jobb!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Draken
2017-05-12 16:19
#3

Hej.

Du ha gjort underverk med sajten Mimåne, och det blir inga svårigheter för mig att ta över. Och sen att du finns i bakgrunden, tycker jag känns jätteskönt.

Jag är i varje fall en livsglad "tjej" på 45 år, fick mitt första akvarium när jag var 12 år gammal, så man kan väl kanske säga att jag är "gammal i gamet". Jag har haft det mesta som finns i akvarieväg, men Scalarena har alltid, och kommer alltid att vara, dominerande i alla mina kar. Har i dagsläget 5 akvarium igång, från 112 liter och upp till 520 liter. Mestadels ciklider, men även lite isnlag av rovfiskar och levandefödare, har även snäckor och räkor.
Jag hör även till de lyckligt lottade som fortfarande har kvar äppelsnäckan, fick mina första äpplen 2 år innan förbudet trädde i kraft.

Jag har varit medlem på sajten sedan början på 2013 och jag har varit medarbetare  nästan lika länge. Jag kommer göra allt som står i mi makt för att sajten skall fortsätta att utvecklas, och bli bättre. Jag kommer inte göra några större ändringar, jag anser att sajten är så väl uppbyggd och fungerar så bra, så det finns ingen anledning att göra några större ändringar.

Däremot så tar både jag och mina Medarbetare gärna mot förslag, om ni medlemmar har förlsag till ändringar eller förbättringar på sajten. Skicka isf. ett PM till någon utav oss och berätta vilka förslag ni har :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

MsZ
2017-05-12 18:01
#4

Stort tack Mimåne  - jag har ju bara hängt här ett år, men min känsla är att du har varit/är en klippa :) Bra att du inte försvinner iaf! 

Rovfisk - Det kommer bli toppen med dig som Sajtvärd också :)

Cecilia.S
2017-05-12 20:30
#5

Tack för att du har format den här sajten till vad den är idag Mimåne - och att du har välkomnat så många, även mig, med en stor öppen famn. 🤗 Jag önskar dig ett stort lycka till med allt nu! ❤️

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Loppelus
2017-05-12 22:21
#6

Hoppas det ordnar sig med det som hänt i ditt liv. Superkul att du inte lämnar sajten. Hafe saknat dig såå.

Djurälskare

Annons:
Lizelda
2017-05-12 23:55
#7

#6 Det är inget dåligt som har hänt henne utan något väldigt bra så du behöver inte oroa dig, det tar bara upp den mesta av hennes tid nu :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

hejkomochhjälpmig
2017-05-13 14:57
#8

Tack för allt mimåne,  du är en riktig förebild!  Alltid  med fiskarnas bästa i tankarna, pedagogisk, ödmjuk, välkomnande och kunnig - vad mer kan man önska av en Sajtvärd? Synd att du slutar men önskar dig lycka till!🌺  ❤️

mimåne
2017-05-15 18:44
#9

Tack snälla rara ni för era fina, omtänksamma ord. Jag blir nästan rörd av att läsa det ni skriver för sajten har varit mitt skötebarn så länge nu. Det betyder allt att min tid här varit uppskattad, det värmer mitt hjärta. Tack snälla =)

Önskar er alla lycka och välmående☀️🌺

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: