Annons:
Etikettinredning-stenar-rötter-mm
Läst 877 ggr
MsZ
4/30/17, 11:42 AM

Göra om?

Nu har mitt 250 l varit igång i ett år utan större missöden. Men jag skulle vilja göra om utseendemässigt. Drar mig dock för det för jag tänker att det skulle stressa invånarna för mkt. Det är lite väl mkt djungel och jag skulle gärna plocka bort och byta ut en del växter och möblera om rötter medmera. Stor makeover helt enkelt. Hur tänker ni andra kring detta?

Annons:
Lillyrod
4/30/17, 11:44 AM
#1

Då skulle mina fiskar vara stressade för jämnan. Det är bara att sätta igång. De flesta invånarna tycker det är roligt och är med i allt man gör med liv och lust 😃

Cecilia.S
4/30/17, 12:31 PM
#2

Jag körde på med en total makeover i mitt 240 liters igår. Det är bara att köra på! Jag tror att de flesta fiskarna uppskattar det: dom berikas och får nya saker att undersöka. :-) Mina invånare blev väldigt nöjda och glada.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Draken
5/1/17, 10:42 AM
#3

Det är ingen fara.

Jag säger som Lillyrod, skulle jag tänka så då vore mina också stressade för jämnan ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

MsZ
5/1/17, 11:01 AM
#4

Fint! Tack för svar. Då ska jag planera och fundera tills gipset är borta och sen köra på 😄

Upp till toppen
Annons: