Annons:
Etikettakvarieteknik-pumpar-filter-belysning-etc
Läst 717 ggr
Torreador
4/24/17, 5:23 PM

Äntligen skymningsbelysning :-D

ÄNTLIGEN har jag fått min belysning :-D Jag var ju så vankelmodig på vad jag skulle välja och hur jag skulle göra men till slut bestämde jag mig för spotlights som jag kan använda både som extra "piff" på dagen och som morgon och kvällsbelysning. 

Jag är såååå nöjd!! Så här blev det :-)

http://bondmoran.nu/?p=15806

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Annons:
Cecilia.S
4/24/17, 9:36 PM
#1

Nejmen, så häftigt det blev! Nu blev jag sugen på att testa några i Juwel karet här hemma… Supersnyggt! Uppdatera oss gärna och säg till om du märker av något problem med dom ;-)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Torreador
4/24/17, 10:11 PM
#2

Will do! :D

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Cecilia.S
4/25/17, 6:15 AM
#3

Yay :D

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Draken
4/25/17, 7:49 AM
#4

Vad snyggt :D Har fått en spotlight belysning med blått och rött sken, den skall egentligen kopplas till en "bubblemaker" men har inte kopplat in den ännu. Tänkte ha den i 250 litern :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Torreador
4/25/17, 9:07 AM
#5

Rovfisk: Nice!! Visa bild sen när du är klar :)

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Draken
4/25/17, 12:44 PM
#6

Det ska jag :)

Men det kommer dröja ett tag till, akvariumet är relativt nystartat, så jag vill inte greja runt för mycket just nu ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Upp till toppen
Annons: