Annons:
Etikettreptilhörnan
Läst 1339 ggr
Transfiguration
4/8/17, 2:42 AM

(BS) 8/4 Snäckor skänkes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sk "skräpsnäckor " åkte med i karet jag skaffat åt min gulbukade sköldpadda och han äter de gärna med god aptit vilket han får men inte så många ^^ Skänker därför bort tja 50+ st i olika stl, har ingen plats om de förökar sig kraftigt (vilket är fallet? ) Finns i Borås!

Djurälskande omplaceringsmamma med 12 djur av olika art/ras, stora som små, pälsiga som ickepälsade 💕 Alla djur (beroende på utrymme och djurets storlek) är välkomna till min savann. Jag har fött upp djur i omgångar men koncentrerar mig nu på omplaceringar, de flesta stannar - andra hittar jag hem åt där de får vad de behöver i form av sällskap, yta, utevistelse etc

Annons:
Lillyrod
4/8/17, 6:48 AM
#1

Jag har ändrat din annons så den följer sajtens regler. Nästa gång tas den bara bort.

Det är bra om du skriver vilken sorts snäcka det är. Tycker det ser ut som Malaysisk sandsnäcka och det är inga sk skräpsnäckor.

Lizelda
4/8/17, 10:21 PM
#2

Finns i Borås och vill ha! :D

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Transfiguration
4/10/17, 1:30 AM
#3

Jag kan inget om snäckor som sagt och googlade snabbt bara, äger inga fiskar/snäckor & har aldrig gjort Lizelda! Skickar meddelande :)

Djurälskande omplaceringsmamma med 12 djur av olika art/ras, stora som små, pälsiga som ickepälsade 💕 Alla djur (beroende på utrymme och djurets storlek) är välkomna till min savann. Jag har fött upp djur i omgångar men koncentrerar mig nu på omplaceringar, de flesta stannar - andra hittar jag hem åt där de får vad de behöver i form av sällskap, yta, utevistelse etc

Upp till toppen
Annons: