Annons:
Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 1156 ggr
love-child
2017-03-29 17:26

tror jag att jag äntligen är nöjd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

I några veckor i alla fall. Hahahahaha. Jag skyller lite på min ADHD som gör att jag hela tiden måste ändra lite. Men tror att jag kan tänka mig att ha det såhär i ett tag. Undrar dock lite på om jag ska ta bort stenarna som är på bägge sidor av karet? Kanske bara stör? Tycker att det blir lite tomt utan. Å mina botior älskar å gömma sig under skifferstenarna. Och den ena lilla konst roten älskar mina Ancistrus å vara i.  Vad tycker ni. Med el utan stenar på sidorna? Skickar med en bild under uppbygnad, hahah

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Annons:
Torreador
2017-03-29 17:56
#1

Ursnyggt ju :D

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Lizelda
2017-03-29 17:58
#2

Jag gillar det skarpt! Men i vänstra hörnet hade jag velat ha ett "djungel-hörn", typ massa gälört eller vattenpest eller dylikt :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Tjeja
2017-03-29 19:06
#3

Snyggt! Tycker sidostenarna ger balans i bilden så att säga.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Erik97an
2017-03-29 19:25
#4

Som de flesta brukar säga '' nu är jag nog nöjd '' nu är jag nöjd '' 

sen går de ett litet tag, några dagar, veckor och sen är man igång igen och petar o rör runt 😂

Växt odlare & Räkuppfödare!

60l * 250l* nanokar * sällskaps akvarium* räkor* malawi *

Susedalens
2017-03-29 19:44
#5

Jättesnyggt kar! Tycker du ska ha kvar det som det är. 🙂

molam
2017-03-29 20:01
#6

Riktigt snyggt det där tycker jag ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
love-child
2017-03-29 22:06
#7

Va söta ni e. ❤️ Nu blir jag ännu mer nöjd. Hahahah. Vill bara att vissa nyköpta växter ska växa till sig lite grann. Ett djungel-hörn va ingen dum ide. Väntar (har väntat snart två veckor?) på lite växter från akvarieväxter.se å hoppas att dom passar bra där. va lite högre växter om jag inte minns helt fel. Va i alla fall det jag behövde, hahaha. 🤪

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Lizelda
2017-03-29 22:42
#8

Jag har ett stort hörn med vattenpest och ludwigia repens (tror jag iaf, nån liknande annars) och det är skitsnyggt. Fick till och med godkänt av sambon som avskyr djungel!

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

love-child
2017-03-30 14:54
#9

Ha ha ha. det va inte dåligt. dela gärna med dig med en bild. =)

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Torreador
2017-03-30 15:23
#10

Jag vill också se :-D

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

mimåne
2017-03-30 17:22
#11

Jag tycker också att det är jättefint =)

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Bettysara89
2017-03-30 18:36
#12

Supertjusigt!!!!

"Om du bedömer en fisk utifrån förmågan att klättra i träd, så kommer den att leva hela sitt liv i tron om att den är dum". - Albert Einstein
Kika gärna in på min blogg: https://bettyvilleblog.wordpress.com/

Draken
2017-03-30 19:59
#13

Snyggt :)

Om det är en tröst, så blir man aldrig riktigt nöjd ;) Man kan bli nöjd för stunden, men oftast brukar det hålla i sig ett tag, sen vill man ändra lite småsaker ….eller jättemycket 😛

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Akvaristen
2017-04-02 08:28
#14

Snyggt! Det kanske är fel på min webbläsare men jag kan inte klicka på bilderna för att se dem i större format? Ibland kan jag klicka på bilderna men ibland går det inte???????

Lillyrod
2017-04-02 08:57
#15

Det beror på hur de är inlagda. Bildspel går ej att klicka på för att förstora och se bättre. Därför gillar vi inte bildspel här 😃

Om man infogar bilden är den inte heller klickbar. Bifogar man den funkar allt perfekt.

Akvaristen
2017-04-02 08:59
#16

Ahaa man vill se bilderna i större format

Lillyrod
2017-04-02 09:10
#17

Ja det är bra. I synnerhet om man vill ha hjälp med något som man tycker är konstigt. Då är det bra att kunna förstora bilden : )

Upp till toppen
Annons: