Annons:
Etikettmalar
Läst 903 ggr
love-child
3/7/17, 12:58 AM

Titta vad jag hitta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Skulle ikväll titta lite snabbt bakom mitt pumphus då mina fiskar ibland får för sig att försöka klämma sig in där. Ser då att det sitter (vad jag tror) två "maskar" på pumphuset. Det va ju mörk så jag såg inte riktigt så tog fram mobilen å satte på ficklampan. Då ser jag att det är  två små Ancistrus yngel ❤️ Man blir ju kär direkt. Vilka små sötnosar. Har ingen aning om hur många dom är el när dom kommit till världen. Har aldrig sett hanen å honan tillsammans å inte heller sett hanen fläkta någonstans. Har ingen direkt grotta som dom verkar gilla så¨jag misstänker att han el hon "grävt" en grop under pumpen. Hahaha. Tänk vad glad man kan bli för så små liv. Små små hjärtan. ❤️

(vet att jag behöver torka av den sidan på karet, hahaha. Man ser inte den sidan någon gg så det glöms liksom bort. 🤪)

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Annons:
Lizelda
3/7/17, 1:41 AM
#1

Grattis! Bebisar är lika underbara varje gång :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

mimåne
3/7/17, 8:47 AM
#2

Men grattis till ynglen =) Få yngel är så söta som Ancistrus tycker jag. Önskar dig all lycka till med dem =)

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Elisabethantero
3/7/17, 9:13 AM
#3

Va kul, grattis mormor :)

love-child
3/7/17, 3:43 PM
#4

Tackar. Hahaha, mormor. Så gulligt

Wish i was a little bit stronger Förlägen

love-child
3/8/17, 9:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

igår när jag blev tvingad å byta akvarium så hitta jag lite små fisar till. Tror ni det e Molly och Guppy (tänker på storleken, vet att dom kommit under natten) eller e det Molly och Platy?

Wish i was a little bit stronger Förlägen

love-child
3/8/17, 10:00 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

bild 2

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Annons:
Lizelda
3/8/17, 10:04 PM
#7

Väldigt svårt att säga när de är så små, bara att vänta :) Väldigt frustrerande när man är nyfiken men du vet, den som väntar på något gott… ;)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

love-child
3/8/17, 11:16 PM
#8

Hahaha, det e sant.  Jag misstänker att det är platys. Nästan alla yngel från henne e blekgula Däremot ser jag aldrig om hon är gravid el inte. Hahaha. Hon ser lika dan ut hela tiden. 🤪

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Upp till toppen
Annons: