Annons:
Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 685 ggr
Torreador
2/25/17, 8:13 PM

Film på nya karet 

Här får ni en film på hur karet ser ut nu när jag gjort om det. (Förut vad det kalkgrus, kalksten,lavasten och malawis) Om någon vet vad det är för sorts Stiphodon och även Otocinclus jag har så säg gärna till. Jag misstänker även att båda mina fjärilsciklider electric blue är honor. Vad tycks annars? Tänkte skaffa ett stim tetror också, funderar på Rödmunstetra eller grön Neontetra. https://youtu.be/r_Z2qSu-QnU

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Annons:
Cecilia.S
2/25/17, 8:17 PM
#1

Men oj så fint! Bra jobbat! Och vilka fina endlershanar du har :-) "Dammen"/"poolen" var häftig.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Torreador
2/25/17, 8:29 PM
#2

Tack!!! Vad glad jag blir 😀

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Akvaristen
2/25/17, 8:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vilket fint akvarium och jag tittade på dina fjärilar och jag tror fortfarande på att du har tre honor och en hane. Den övre är en hona och den nedre är en hane.

Torreador
2/25/17, 8:33 PM
#4

Jo de vanliga vet jag att det är en hane och en hona. De är tydliga båda två. Det är den ena blå som jag inte vet. Den lilla blå är en hona.

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Cecilia.S
2/25/17, 8:43 PM
#5

Dina ottosar är troligen affinis.

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

love-child
2/25/17, 9:34 PM
#6

Jätte fint kar och fiskar. Å poolen älskar jag, Är den köpt el något du fixat själv? Super snyggt.

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Annons:
Elin16
2/25/17, 9:36 PM
#7

Ungefär hur mycket kostade dina corydoras adolfoi? (Funderar på att skaffa egna i framtiden ;))

Elisabethantero
2/25/17, 9:40 PM
#8

Jättefint akvarium! Pansarmalarna är ju så söta 😍

Torreador
2/25/17, 11:15 PM
#9

#5 Oki, tack!! #6 När jag letade stenar och rötter till karet hittade jag en matskål som jg hade till min skäggagam förr och tänkte att jag kunde göra ngt kul med den. Fyllde den först med kritvit glittrig sand men det var inte fint så jag testade med blå och jag tyckte det blev kul :) #7 oj, jag har ingen aning… jag köpte massa annat samtidigt så jag vet inte. Har ett svagt minne av 80kr st men jag är inte alls säker! Kul att ni gillar det :D

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Draken
2/26/17, 10:02 AM
#10

Jättesnyggt akvarium, "dammen" var läcker :D

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Akvaristen
2/26/17, 10:07 AM
#11

adolfoi. butiken i halmstad så kostar de 96 kr/st.

Akvaristen
2/26/17, 10:10 AM
#12

tittade på videon igen och det är nog så att det är två par fjärilar. electric hane till vänster i akvariet.

Torreador
2/26/17, 10:14 AM
#13

#10 Tack :D #12 Ja, sent i går kväll så började jag tro det också, han ändrade beteende lite och kanske det är så att han är undertryckt men börjar finna sin plats nu? Ska fortsätta studera dem idag. Sitter i timmar framför karet och bara iaktar - såååå roligt och mysigt!

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Annons:
Cecilia.S
2/26/17, 10:20 AM
#14

Jag svarade även på din kommentar i fjärilsciklid-tråden igår. Jag är helt säker på att det är två par och var det innan den här filmen kom ut också :-) Jag vet inte om du såg min kommentar?

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Torreador
2/26/17, 11:02 AM
#15

Cecilia.S Jo det såg jag och jag trodde att jag svarat också men iFokus krånglar lite för mig på mobilen så det kanske inte blev ngt inlägg. Men då tror vi samma och hoppas att det stämmer för jag ville ju ha två par 😀

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Upp till toppen
Annons: