Annons:
Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 894 ggr
love-child
2/21/17, 12:49 AM

Tre nya guppys i mitt kar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Köpte idag tre nya Guppys då mina förra tyvärr har lämnat oss. Dock hann dom lämna kvar några yngel som snart ska få flytta till det stora karet. Försökte ta lite bilder men det va inte det lättaste 🤪 men några blev det som man kan se dom i . Min femåring döpte dessa även denna gång och dom heter nu Johan (efter pappa) gulis och rödis hahaha, Har en guldis och en taggig/mjukis oxå. Hihihih Underbara unge. Johan har jagat mina fina flickor hela dagen så att jag misstänker att det kommer att finnas små söta yngel i flytväxterna inom kort. Hahaha

Vattnet är lite grumligt då jag precis har slammsugit botten. 😉

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Annons:
Cecilia.S
2/21/17, 6:09 AM
#1

Så fina dom är :-)

En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.

Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

mimåne
2/21/17, 8:40 AM
#2

"Johan har jagat mina fina flickor hela dagen". Haha, så roligt det kan bli när barn får bestämma. Där fick jag mig ett gott skratt.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Lillyrod
2/21/17, 4:52 PM
#3

Haha ja jag läste två gånger och undrade vad det handlade om. Skrattar också gott : )

molam
2/21/17, 6:52 PM
#4

SÅ fina dom är! ^^ Gillar definitivt den röda/ORangea

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

love-child
2/21/17, 6:58 PM
#5

Ja, hon är jättefin. Den gula va ju mycket vackrare i affären men det syns inte lika mycket hemma. Dom har väl annorlunda ljusrör i affären. han är oxå jättevacker med sitt leopardmönster men det syns inte så bra på dessa usla bilder hahahaa

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Draken
2/22/17, 8:49 AM
#6

Fick också ett gott skratt av Johan som jagar flickorna 😂

Fina var de i varje fall :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Upp till toppen
Annons: