Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Akvarium och fiskar Allmänt Artbeskrivningar Auktioner / träffar / aktiviteter Berättelser Bilder Butiker och länkar Ciklider Dammar Filter, pumpar, Co2 m.fl Foder Labyrintfisk Levandefödare Malar Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Odling Projekt / DIY Räkor, snäckor, amfibier m.fl Salt- och bräckvatten Sjukdomar Säljes/Köpes Tetror Tävlingar Vattenvärden Växter och alger Årstidsfisk / Killis
Butiker och länkar

Black friday 2016!

2016-11-18 09:40 #0 av: mimåne

Black friday närmar sig, den stora rea dagen med fantastiska priser och erbjudanden överallt på nätet. Detta år infaller dagen den 25 november. Bomb

Redan nu har en del onlinebutiker börjat skylta med de erbjudanden som kommer finnas på black friday. Jag kikade in vad Cyberzoo hade att erbjuda och det fanns verkligen många bra klipp!
Vad säger ni om en Aqua nova led ramp ordinariepris 1499kr, på black friday endast 299kr...Hyschar

Så tips till alla er som behöver nya prylar till akvariet, Black friday is coming!

Cyberzoo: http://www.cyberzoo.se/preview-bf/#mount

Sajtvärd på akvariefisk ifokus

Anmäl
2016-11-18 10:32 #1 av: Chocopops

Undra om de erbjudandet gäller i butik med :-P ? då de för mig bara är att ta ett par bussar ditt :-P, å även pappa bor i vargön där butiken ligger ;-)

Respektera anda som du själv vill bli respekterad!

Jessica - Medarbetare på marsvin.ifokus.

SMF 456 Chocopop´s

Anmäl
2016-11-18 19:29 #2 av: mimåne

Jag kan inte säga säkert men det tycker jag väl ändå att det borde göra. Vore väl konstigt annars? =)

Sajtvärd på akvariefisk ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.