Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Akvarium och fiskar Allmänt Artbeskrivningar Auktioner / träffar / aktiviteter Berättelser Bilder Butiker och länkar Ciklider Dammar Filter, pumpar, Co2 m.fl Foder Labyrintfisk Levandefödare Malar Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Odling Projekt / DIY Räkor, snäckor, amfibier m.fl Salt- och bräckvatten Sjukdomar Säljes/Köpes Tetror Tävlingar Vattenvärden Växter och alger Årstidsfisk / Killis
Malar

Ancistrusyngel

2016-11-17 12:41 #0 av: Nyanpire

Mina ancistrusar har fått yngel och jag undrar hur stora bör de vara innan de får nya hem? Skulle gärna behålla alla för att de är så söta, men har inte plats för dem i mitt akvarium. Sen undrar jag om någon här bor i eller i närheten av Uppsala och skulle vilja ha någon/några? :)

Anmäl
2016-11-17 13:35 #1 av: SonjaG

Som jag hört av zoobutiker och andra kunniga bör de vara runt 4 cm. Jag sålde själv när de var i den storleken, ofta lite större.

Anmäl
2016-11-17 13:35 #2 av: -Cissi-

2cm räknat utan fenor. Är dom klara att flytta.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Anmäl
2016-11-17 14:25 #3 av: Nyanpire

Tack för svar! :)

Anmäl
2016-11-17 18:30 #4 av: mimåne

4cm som minst tycker jag personligen.

Sajtvärd på akvariefisk ifokus

Anmäl
2016-11-18 10:03 #5 av: Tinitusan

jag säljer aldrig mindre än 2,5 mätt utan fenor =)

medarbetare på akvariefisk

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.