Annons:
Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 940 ggr
Tofflan
11/5/16, 2:18 AM

Sparade utkast?

Jag hade skrivit ett långt inlägg på surfplattan, med massa frågor och funderingar över mina nya akvarier, och så råkade jag komma åt nåt eländes knappskrälle på skärmen och så sa det slurp, så var all text borta! Sparas inte nåt under tiden man skriver, så klantarslen kan få tillbaka sina inlägg trots att de lyckas trolla bort dem? Kan inte den som är knappchef här, göra nån sån uppfinning, så man slipper börja om från början, vilken man ju inte gör, för man tappat suget?! Det vore väl förträffligt med en spara-utkastet-till-de-som-inte-fattar-bättre-knapp? Eller ännu hellre på automatik, så slipper man komma ihåg att spara!? Pliiiis, gör nåt! Hälsningar från Ordföranden i Klantarslenas Idrottsförening, T. Offlan

Annons:
Ebolaa
11/5/16, 2:49 AM
#1

"Knapp-chef" 😂

Det är för övrigt ett mycket bra förslag!

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

[Jens]
11/5/16, 4:44 AM
#2

Tråkigt att råka ut för detta men du är inte ensam för jag har också råkat ut för det men jag har lärt mig av misstagen så när jag skriver långa inlägg så använder jag mig av anteckningar i datorn eller telefonen eller iPad. 

 Frågan du har ställt får du gärna göra även på support.ifokus.se

mimåne
11/5/16, 11:34 AM
#3

Jag kan nog också joina klantarsel-klubben. Det har hänt mig så pass många gånger nu att jag brukar kopiera texten jag skriver någon gång ibland när jag märker att det blir något långt, krångligt som jag inte vill skriva om igen😛

Tyvärr kan inte vi moderater på akvariefisk iFokus ändra såna här funktioner på sajten utan det faller på cheferna hos själva iFokus. För att komma i kontakt med dem och lägga fram ditt förslag kan du antingen kontakta någon av dem via privat meddelande eller skriva ett inlägg på support.ifokus.se som Jens skriver.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: