Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Akvarium och fiskar Allmänt Artbeskrivningar Auktioner / träffar / aktiviteter Berättelser Bilder Butiker och länkar Ciklider Dammar Filter, pumpar, Co2 m.fl Foder Labyrintfisk Levandefödare Malar Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Odling Projekt / DIY Räkor, snäckor, amfibier m.fl Salt- och bräckvatten Sjukdomar Säljes/Köpes Tetror Tävlingar Vattenvärden Växter och alger Årstidsfisk / Killis
Säljes/Köpes

(S 21/10) Komplett Juwelakvarium 130 liter

2016-10-22 00:09 #0 av: Linnea

Jag säljer nu mitt akvarium. Säljs med fiskar, juwelpump, doppvärmare, sand, lite växter och en stock. Fiskarna är fem Neontetror och fem ancistrusar.
Hade en köpare på det som skulle kommit i onsdags. Hon visste att jag skulle packa ihop det men hon dök aldrig upp och hörde inte av sig vilket innebär att fiskarna för tillfället bor i en spann eftersom karet är tömt. Ev kan man ta bara fiskarna så dom slipper spannen. 1500 vill jag ha för det.
Finns i Ljungbyhed, Skåne

Skynda långsamt så går det fortare
Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl
2016-10-22 12:21 #1 av: Linnea

Glömde ju bilden..

Skynda långsamt så går det fortare
Sajtvärd på
Fälttävlan

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.