Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Akvarium och fiskar Allmänt Artbeskrivningar Auktioner / träffar / aktiviteter Berättelser Bilder Butiker och länkar Ciklider Dammar Filter, pumpar, Co2 m.fl Foder Labyrintfisk Levandefödare Malar Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Odling Projekt / DIY Räkor, snäckor, amfibier m.fl Salt- och bräckvatten Sjukdomar Säljes/Köpes Tetror Tävlingar Vattenvärden Växter och alger Årstidsfisk / Killis
Akvarium och fiskar

Framtidsdrömmar

2016-10-12 21:33 #0 av: newbiee

Nu har jag varit aktiv här på akvariefisk.ifokus ett tag och faktiskt blivit insider för första gången sedan jag kom hit. Faktumet att jag själv inte har eller har haft ett eget akvarium sedan jag var 6 år men idag har blivit en insider här på sidan, sittandes bakom datorskärmen med framtidsdrömmar om att spara till ett akvarium igen, är rätt sjukt. Med det här inlägget vill jag bara tacka alla fina ifokus-medlemmar som har triggat igång akvaristiken inom mig igen. PartajarSkrattar Tack!

Akvaristiken är som en evig djungel, vackra djur med fantasifulla klimat, inlindad av lianer med lockande fakta som aldrig tar slut. 

Anmäl
2016-10-12 22:25 #1 av: ElinvBorg

Jag vet hur du känner. Jag var i princip i samma sitts för lite mer än ett år sedan och nu sitter jag här hemma med två kar :)

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

Anmäl
2016-10-13 06:04 #2 av: [Jens]

Verkligen kul att höra att det finns så många som har besvarat dina frågor och triggat upp ditt intresse! Jättekul och nu får vi hoppas att din fantasidröm blir till verklighet !! Tummen upp

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2016-10-13 07:50 #3 av: newbiee

#1 Då får vi se om jag också skaffar mig flera kar om något år.... inte helt förvånande i så fall. Kampisar är ju så vackra också Skrattar

Akvaristiken är som en evig djungel, vackra djur med fantasifulla klimat, inlindad av lianer med lockande fakta som aldrig tar slut. 

Anmäl
2016-10-13 07:52 #4 av: newbiee

#2 Tack Skrattar Ja, det är väldigt aktivt här och jag tycker att ni som arbetar med sidan är riktigt duktiga också! 

Anmäl
2016-10-13 10:34 #5 av: mimåne

Vad roligt att höra newbiee! Att planera ett akvarium är även det en väldigt rolig del av akvaristiken, njut så mycket du kan =)

Sajtvärd på akvariefisk ifokus

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.