Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Akvarium och fiskar Allmänt Artbeskrivningar Auktioner / träffar / aktiviteter Berättelser Bilder Butiker och länkar Ciklider Dammar Filter, pumpar, Co2 m.fl Foder Labyrintfisk Levandefödare Malar Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Odling Projekt / DIY Räkor, snäckor, amfibier m.fl Salt- och bräckvatten Sjukdomar Säljes/Köpes Tetror Tävlingar Vattenvärden Växter och alger Årstidsfisk / Killis
Butiker och länkar

Akvarie Box??

2016-10-08 20:51 #0 av: Jennifer.hogdahl

Känns lite tjatigt med tredje inlägget på 4 timmar men😂 Undrar om det finns någon svensk "akvarie Box" som jag har sett några "amerikaner" ha. Där man betalar en viss summa i månaden och får sedan en gång i månaden hem en låda med akvarie grejer T.e.x. Mat eller dekorationer. Någon som prenumererar på en sån eller vet vart det finns och beställa är väldigt sugen på det.

Anmäl
2016-10-08 21:05 #1 av: ElinvBorg

Aldrig hört talas om tyvärr :/

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

Anmäl
2016-10-08 22:01 #2 av: [Jens]

Nej det var nytt för mig och tror inte det finns i Sverige. Funderar dock på vad amerikanarna får i lådan? Vi i Sverige är betydligt mer måna om fiskarna än vad amerikanarna är.

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2016-10-09 08:37 #3 av: CaptainBunchie

Låter som en akvarievariant av typ 'Djurpaketet'. Har sett fler och fler varianter av dessa typer av paket och det skulle inte förvåna mig om det skulle komma ett akvariepaket. Har nog sett tre eller fyra olika ställen som säljer dessa boxar med kattgrejer.

Vi får hoppas att det är någon duktig som kan göra en akvariebox med vettiga grejer i. :D

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)       

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.