Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Akvarium och fiskar Allmänt Artbeskrivningar Auktioner / träffar / aktiviteter Berättelser Bilder Butiker och länkar Ciklider Dammar Filter, pumpar, Co2 m.fl Foder Labyrintfisk Levandefödare Malar Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Odling Projekt / DIY Räkor, snäckor, amfibier m.fl Salt- och bräckvatten Sjukdomar Säljes/Köpes Tetror Tävlingar Vattenvärden Växter och alger Årstidsfisk / Killis
Akvarium och fiskar

Bakgrundsbilder

2016-10-08 12:53 #0 av: Barry_B

Hejsan på er.

Jag måste verkligen uppdatera/gradera min bakgrund till akvariet känner jag, bakgrundsbilden som jag fick med när jag köpte mitt akvarium är ordentligt skrynklig, visst ger det lite 3-d effekt men jag är inte nöjd. 

Jag kommer tejpa den på utsidan för processen med att tömma allt och klistra på insidan finns inte i min värld. Oki, långt intro innan själva frågan: Vad rekommenderar ni för sidor som säljer bakgrunder, jag vill ha en blå ton i mitt akvarium, blå kall färg.

Tack.

Anmäl
2016-10-08 12:54 #1 av: Lillyrod

De flesta webbutiker säljer bakgrundsplanscher. Om du tittar bland våra länkar så finns många butiker med där : )

Medarbetare på Akvariefisk ifokus.

Anmäl
2016-10-08 13:02 #2 av: Barry_B

Ahh reklam och den biten tänker du på, jag förstår Oskyldig

Anmäl
2016-10-08 13:09 #3 av: ElinvBorg

Det är ingen reklam då vi inte får något för att du klickar dig in på dessa utan länkarna finns bara där för att vara mer lättillgängliga för dig Glad

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

Anmäl
2016-10-08 14:52 #4 av: [Jens]

Hahaha Barry. Du är la för rolig ;) 

Näe, det finns inget reklamfinansierat i dessa länkar här på akvariefisk. Kollar du länkarnas namn så lär du upptäcka att så är fallet. Jag köpte min via pwss och är nöjd.

// Medarbetare på AkvariefiskiPhoneiPad, MAC och Hörselskadade.

Anmäl
2016-10-08 20:14 #5 av: Maleficum

Själv har jag aldrig köpt en bakgrund under alla år med akvarium utan jag har själv målat dem (och tidigare målade min moster när jag var yngre). Har både grönaktiga med växter, helblå och helsvart. (Nu har ju jag ofta så mycket växter också så ofta ser man ändå inte bakgrunden så mycket).

Fluffiga hälsningar
Hemsida

Deviantart, foton, teckningar och målningar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.