Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (9) Senaste inläggen

Akvarium och fiskar Allmänt Artbeskrivningar Auktioner / träffar / aktiviteter Berättelser Bilder Butiker och länkar Ciklider Dammar Filter, pumpar, Co2 m.fl Foder Labyrintfisk Levandefödare Malar Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Odling Projekt / DIY Räkor, snäckor, amfibier m.fl Salt- och bräckvatten Sjukdomar Säljes/Köpes Tetror Tävlingar Vattenvärden Växter och alger Årstidsfisk / Killis
Akvarium och fiskar

10 liters akvarium

2016-10-02 20:01 #0 av: KawaiiPoop

Har nu tänkt att sälja mitt tio liter akvarium till nån som är intresserad att uppföda blackworms eller ha det som något slags kar till tex guppyyngel för har nu fått veta att 10 liter är för litet för nån fisk eller räka att bo i.

Det ingår LED lampa filter doppvärmare & grus.

Är inte helt säker på att sälja det för just nu så står det igång utan någonting som bor i det men vill bara höra om nån är intresserad

Anmäl
2016-10-02 20:36 #1 av: newbiee

Vart står det? Hur mycket ska du ha för det, i så fall?

Enbart nyfiken. :)

Akvaristiken är som en evig djungel, vackra djur med fantasifulla klimat, inlindad av lianer med lockande fakta som aldrig tar slut. 

Anmäl
2016-10-02 20:57 #2 av: Qurex

Vet du vad det är för märke? Glas eller plast akvarium? En bild underlättar att sälja.

Anmäl
2016-10-02 21:55 #3 av: KawaiiPoop

Det är ett nanoakvarium från diversa och det står har i Skellefteå hade tänkt kanske 550 eller mindre

Anmäl
2016-10-03 14:49 #5 av: Lizelda

Bilden du lade upp tillhör inte dig och får därför inte användas, ta en egen bild och lägg upp.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Anmäl
2016-10-03 16:30 #6 av: newbiee

Oj, vad dyrt! Man kan köpa ett helt nytt 10 liters nanoakvarium för 399 kr. Där ingår också ny LED belysning, doppvärmare och vattenfilter till det.

Akvaristiken är som en evig djungel, vackra djur med fantasifulla klimat, inlindad av lianer med lockande fakta som aldrig tar slut. 

Anmäl
2016-10-03 17:13 #7 av: KawaiiPoop

Jag vet men menade att jag tänker så inte sälja det för mer än 550 men mitt akvarium på 10 liter kostade 700 (tror då det det kan ha varit 600 också men jaja)
Det blir kanske 375 kr (?)

Anmäl
2016-10-03 19:08 #8 av: CaptainBunchie

#6 Det beror väl på vart i landet man bor. Här i trakten har jag nog inte sett nya nanokar under 799kr.

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)       

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.