Annons:
Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1148 ggr
Lizelda
2016-02-07 11:58

Inga "Mina inlägg"?

I vänsterspalten så under Senaste inläggen så finns det ju en flik som heter Mina inlägg. Sedan igår så kan jag bara se ett eller två där och det är bara inne på akvariefisk, överallt annars funkar det. Har ni petat på något? Vet ni vad det beror på? Höll på att få en chock, trodde ni hade raderat alla mina trådar eller höll på att blocka mig från sajten! 😮

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Lizelda
2016-02-07 12:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Bara här som det krånglar..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Taggeman
2016-02-07 12:03
#2

Har bara ett inlägg sparat på Mina inlägg. Det är bara på akvariefisk som det är så.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

mimåne
2016-02-07 12:07
#3

Nu förstår jag. Jag såg diskussionen om detta i babbeltråden men trodde att det var spalten till höger ni menade. Dessvärre använder jag själv mig inte av funktionen ni diskuterar om, alltså "mina inlägg" till vänster, och har aldrig gjort det. Så jag vet inte hur det brukar se ut där. Därför har jag heller inget att jämföra med nu när jag ser att jag har tre inlägg där.

Däremot så förstår jag att det här inte är något som vi admin på akvariefisk iFokus ligger bakom då det är utom vårt räckhåll så att säga. Är det något på tok med funktionen så är det förmodligen något tekniskt och det går vidare till de som ligger bakom hela iFokus.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Taggeman
2016-02-07 12:14
#4

#3 Du ska ha dina inlägg där i fallande ordning så den kolumnen ska va full precis som senaste inläggen.
Det är bra att leta där om man söker efter något äldre inlägg man gjort.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Taggeman
2016-02-07 12:22
#5

Det finns en tråd om det här i Support redan skriv om problemen där så hoppas vi att dom tittar på det. http://support.ifokus.se/discussions/56b6333b8e0e74215b00534e-mina-inlagg-ar-borta?discussions-1

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

[Jens]
2016-02-13 15:13
#6

Jag ser 10 st under 'Mina inlägg'

Annons:
Taggeman
2016-02-13 16:21
#7

Är man inte så aktiv blir det bara någon enstaka inlägg, verkar va bara dagens skörd av inlägg som kommer upp. Det ska samlas flera år bakåt där det man har varit o skrivit i trådarna. Gå in på andra sidor och kolla så ser ni skillnaden.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

Lillyrod
2016-02-13 16:22
#8

Ja jag har bara dagens med. Jag kommer aldrig att hitta mina egna trådar igen : (

[Jens]
2016-02-13 16:40
#9

Undrar om mimåne har pratat med ifokus-skaparna om detta?

usvead
2016-02-14 07:53
#10

#9 Även om hon gjort det så tror jag knappast att det här är något prioriterat, det hamnar nog längst ner på den s.k. listan….

Draken
2016-02-14 13:12
#11

Jag har "mina inlägg", både gamla och de nya som jag har svarat i 🤔

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Lillyrod
2016-02-14 13:16
#12

Nope bara ca 20 st ligger där. Allt gammalt är borta.

Upp till toppen
Annons: