Annons:
Etikettallmänt
Läst 829 ggr
Hells Angel
9/2/15, 6:10 AM

Ta bort bokmärke?

Hej! Jag bevakade flera trådar som sedan raderades, kan jag inte ta bort dem som bokmärke nu? För det funkar inte :/

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Annons:
[Jens]
9/2/15, 6:24 AM
#1

Detta är en fråga för Support iFokus så skriv och fråga dem så kan de säkert hjälpa dig. http://support.ifokus.se.

Hells Angel
9/2/15, 6:29 AM
#2

Åh ok 🙂

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

[Jens]
9/2/15, 7:29 PM
#3

Fick du någon hjälp i support i fokus ?

Hells Angel
9/2/15, 9:55 PM
#4

Ja, det går tyvärr inte att ta bort dem. :c

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

mimåne
9/2/15, 10:44 PM
#5

Det var märkligt.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Hells Angel
9/3/15, 6:42 AM
#6

Dem sa att man bara kunde vänta tills dem låg längst bak och inte störde mer.

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

Annons:
[Jens]
9/3/15, 5:25 PM
#7

Tycker dock att killarna bakom iFokus ska titta på detta. Kontakta Erik. Skriv ett meddelande och namnge nickname Erik och skriv sedan ditt meddelande. Du kan även skriva till Niklas.

annia1
9/4/15, 2:49 AM
#8

Det var jag som gav Hells Angel svaret inne på support, att det inte går.

Den länk man använder när man bokmärker en tråd är samma länk man ska använda när man tar bort bokmärke och den länken ligger i #0 i tråden. Så är tråden borttagen så kommer man inte åt länken.

Det man kan göra (som jag kunde skrivit inne på support om jag tänkt på det då) är att kontakta värd eller Medarbetare på den aktuella sajten och höra om det kan tänkas att tråden återpubliceras under en kort stund så att man kan ta bort bokmärket. (i så fall komma överens om en tid) Som det är idag så är det enda sättet för att få bort bokmärke på en borttagen tråden, annars får man låta den vara.

.

[Jens]
9/4/15, 5:50 AM
#9

annia1, det där var ingen dum idé =) Då kan Hells Angel kontakta mig via PM och skicka mig länkarna till de bokmärken som hon inte kan ta bort så fixar jag det.

tack så mkt annia1 för tipset.

Hells Angel
9/4/15, 7:31 AM
#10

Så jag ska skicka ett PM med länkarna från dem raderade sidorna?

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

[Jens]
9/4/15, 3:05 PM
#11

Ja tack .

Upp till toppen
Annons: