Annons:
Etikettallmänt
Läst 909 ggr
[Jens]
2015-01-31 22:24

Medarbetare kommer och går ...

Som ni kanske har märkt så har flera Medarbetare slutat och man kan tro att det har hänt inom en kort tid men så är inte fallet. Ellenor123 slutade för många många månader sedan och vi hade hoppats på att hon skulle komma tillbaka men vi förstår nu att så är inte fallet. Lajvkrattan valde att sluta för ett par månader sedan när han upptäckte att det fanns ett liv utanför akvariefisk och det är ju jätteskoj ;) Roxie slutade idag efter månader av hård studie som slutade med att hon blev legitimerad sjuksköterska! Underbart och hon säger att tiden för att vara Medarbetare på akvariefisk inte räcker till och vill gärna lämna över det till någon som har den extra tiden. Som bekant så har vi inte alltför länge sen nya Medarbetare vid namn Tinitusan och Fjordell och vi hoppas att ni är nöjda med oss Medarbetare. Det är inte konstigt att man kommer till en punkt där tiden inte räcker till för att vara Medarbetare och då kommer det in andra som gärna tar platsen som Medarbetare. =) Hur blir man Medarbetare? Oftast genom att alla medarbetarna väljer ut någon lämplig men känner du att du har kunskap och tid att dela med dig så tveka inte att kontakta mig … Jens

Annons:
Vargflick-a
2015-01-31 22:41
#1

Hoppas ALLA Gamla Medarbetare får det toppen! Ni har varit riktigt kunniga när jag har undrat över något!

Lillyrod
2015-02-01 08:05
#2

Det var tråkigt att läsa. Jag hoppas de dyker upp här ändå med sin kunskap och sin humor utan att vara Medarbetare.

[Jens]
2015-02-01 08:13
#3

Det tror jag att de gör 🙂

Aristarcos
2015-02-01 10:00
#4

Sådant är livet :) men det ska nog inte bli något problem här !

mimåne
2015-02-01 10:19
#5

Men mig får ni dras med ännu!😃

Medarbetare på akvariefisk ifokus

usvead
2015-02-01 10:30
#6

Ni är så duktiga och jag är oerhört glad att jag hittat den här sajten….

Jag startade upp mitt livs första akvarium för ca 1 år sedan, och jag är övertygad om att jag tack vara alla tips och råd undgått att göra alltför många misstag! 

Så…👍 till er!

Annons:
Draken
2015-02-01 11:27
#7

Ni kommer nog att få dras med mig ett tag till också ;)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Sarah E
2015-02-01 11:54
#8

Här har jag lärt mig allt jag kan :) Det bästa med den här sajten tycker jag är den positiva andan. Det märks att ni värdar har ett medvetet förhållningssätt när det gäller att vara konstruktiva och positiva. Det sätter standarden för oss andra här inne. En annan bra grej är att det är accepterat att vi är akvarister på lite olika nivåer. Man kan vara värsta proffset och superkunnig på "allt" eller bara lite lagom insatt som jag och allt är ok. Är säker på att ni hittar nya Medarbetare snart!

Upp till toppen
Annons: