Annons:
Etikettallmänt
Läst 765 ggr
[Tinitusan]
10/19/14, 3:01 PM

lite beröm så här en söndagseftermiddag =)

jag skulle bara vilja uttrycka min tacksamhet för det här forumet, efter många månader här så har jag bara ett fåtal gånger upplevt kommentarer som skulle kunna misstolkas som aningens bitska, o oftast har de i sådant läge rättats till, inte genom att tas bort eller på annat sätt förvränga tråden i sig utan genom en öppen o ärlig ursäkt eller bättre förklaring, jag tycker det är så jädra sunt beteende o mkt bra förebild för alla unga akvarister som söker runt på nätet efter sammhörighet o information, så bra jobbat att alla Medarbetare o medlemar, ge er själva en klapp på axeln =))

Annons:
[Jens]
10/19/14, 4:53 PM
#1

Kan bara hålla med. 

Som Sajtvärd så vet jag att man ska kunna ha rätten att kunna förklara sig det man ha skrivit om det har misstolkats av andra. Det skrivande ordet kan lätt tolkas fel. Tro mig jag vet själv hur det kan tolkas på fel sätt. 

 Däremot så har vi Medarbetare en viktig roll och det är att se till att det inte sker personliga angrepp eller att man skriver på ett otrevligt sätt som inte passar alla för man glömmer lätt att det finns medlemmar som är i väldigt ung ålder här i forumet. Ska vara tydlig med att säga att det har INTE du gjort men jag skrev det bara för att fler läser det jag skriver. ;) 

 Man glömmer lätt att det viktigaste är att alla medlemmar och Medarbetare och Sajtvärd har ett mål gemensamt och det är att prata om akvaristik, lära sig mer om akvaristik, dela med sig av sina egna erfarenheter m.m. 

 Sist men inte minst så tackar jag för de fina orden du skriver om oss Medarbetare. Tack!

sauk1
10/19/14, 10:12 PM
#2

Ts, vad gulligt, har du tillägnat tråden mig? "Bitska kommentarer"… Hmmm ;)

[Tinitusan]
10/19/14, 10:44 PM
#3

hahaha sauk1 ja precis det var helt o hållet dina kommentarer jag hakat upp mig på ;p

nej men allvarligt talat, jämför man med andra forum så håller verkligen det här forumet en helt annan klass o det tror jag beror mkt på de som sköter det, inga överklassbeteenden här inte =))))

Fruktzallad
11/24/14, 2:27 AM
#4

Jag kan bara hålla med! Här sitter jag och läser på nätterna för att skaffa info och lära mig så mycket som möjligt och det har ännu inte hänt att jag stött på troll eller spydiga kommentarer i det jag läser.  Det är väldigt behagligt.  ❤️ Det ger mersmak och mitt sug efter akvarie och vissa fiskar växer.

Till och med de som frågar lite knasiga saker kan ta svaren de får med fattning, även om 4 personer med all tydlighet visar att frågan/tanken de hade inte alls är lämplig.  (är det okej att ha min guldfisk i ett ölglas i sovrummet?) De får ärliga svar och kan ta det utan att balla ur. Otroligt moget och vettigt från bägge håll :-)

HeidiH
11/24/14, 12:30 PM
#5

:) Håller med! Ett riktigt trevligt forum det här!

marta01
11/24/14, 4:03 PM
#6

jag håller helt med, ett jätte trevligt forum👍🙂

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Annons:
Upp till toppen
Annons: